Branding is eigenlijk niets anders dan zorgen dat jouw doelgroep zich herkent in jouw bedrijf, in jouw cultuur. Als bureau-recruiter heb je een dubbele taak. Je moet je doelgroep aantrekken met jouw organisatie en jouw brand, maar ook met die van je opdrachtgevers. De kunst is om te achterhalen waarin jouw organisatie en die van je opdrachtgevers anders is, authentiek is, waar de energie zit. En om dat verhaal vervolgens op een onderscheidende manier naar buiten te brengen, te verwoorden, te visualiseren en ernaar te handelen op een MERKwaardige manier. Geen “wij van WC eend verkopen WC eend” maar echte, eerlijke verhalen waarmee je kunt matchen op cultuur en waarden.

Na afloop ben je in staat om:

  • De missie en visie van de organisatie te achterhalen
  • De ziel van een organisatie te achterhalen door de juiste vragen te stellen. Wat maakt een organisatie onderscheidend, waar zit de energie?
  • Dit om te zetten naar een inspirerend werkgeversverhaal dat aansluit bij jouw doelgroep

Delen op Social Media

INITIATIEFNEMERS EN PARTNERS

Realisatie: 7U Digital Originals