Aan elke goede search ligt een vacature intake ten grondslag. Slim en gericht searchen maken wervingssucces heel maakbaar. Het proactief benaderen van kandidaten is een integraal onderdeel van recruitment en verschilt per doelgroep. Searchen gaat over zoeken met behulp van Facebook, LinkedIn, Google, Twitter, Boolean Logic maar ook over cv databases en andere slimme manieren om talent te spotten. Hoe vertaal je je VIF in een zoekstring en aanpak die jou in staat stelt om de kandidaat te vinden die je zoekt?

  • Welke zoekkanalen zijn er?
  • Welke kanalen gebruik ik op welke manier en voor welke doelgroep?
  • Hoe stel ik een searchprofiel en searchstring op?
  • Hoe kom ik van een longlist naar een shortlist?.

Na afloop ben je in staat om:

  • Een searchprofiel op te stellen voor een specifieke doelgroep
  • Een searchstring te maken om die doelgroep te vinden via Google
  • Meerdere kanalen te gebruiken om jouw profiel te vinden en te binden

Delen op Social Media

INITIATIEFNEMERS EN PARTNERS

Realisatie: 7U Digital Originals