Incompany training Forecasting

Het behalen van alle recruitmentdoelen is zeker in de huidige arbeidsmarkt een grote uitdaging. Het start met grip krijgen op het recruitmentproces. Hierbij starten we vanuit de gestelde (organisatie) doelen. Daarnaast nemen we jullie persoonlijke logboek (dat je invult) als…

Duur: 2 dagdelen
2 zelfstudie uren
Prijs op aanvraag

Het behalen van alle recruitmentdoelen is zeker in de huidige arbeidsmarkt een grote uitdaging. Het start met grip krijgen op het recruitmentproces. Hierbij starten we vanuit de gestelde (organisatie) doelen. Daarnaast nemen we jullie persoonlijke logboek (dat je invult) als uitgangspunt en vergelijken we jullie output met de meest recente branchecijfers. Aansluitend doen we een deep-dive in het recruitmentproces.

Resultaat

Op basis van de eigen conversieratio’s krijg je grip op jullie successen en uitdagingen in het werven en selecteren van personeel. Met deze training helpen we je om de recruitmentdoelstellingen te behalen binnen de gestelde tijd, jouw budget én met het beschikbare team. Aan het einde van de training ga je naar huis met een concreet plan van aanpak. Je weet hoeveel tijd je kwijt bent aan je activiteiten, de inzet van je team en uiteindelijk het aantal hires. Om dit te kunnen doen is het van belang dat je een logboek bijhoudt gedurende twee weken.

  • Doelen organisatie vertalen naar individuele doelen
  • Bijhouden en analyseren logboek
  • Kapitaliseren van (jouw) tijd
  • Inrichten en optimaliseren recruitmentfunnels
  • Kengetallen & conversie
  • Vertalen kengetallen naar KPI’s
  • Lean maken proces
  • Maken persoonlijk plan

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor recruiters die minimaal 2 tot 4 jaar actief zijn in het werkveld. Je vervult hierin een strategische rol.

Opbouw van de training

We starten met de kapitalisatie van een hire. We leggen de verschillende factoren en actoren uit en kapitaliseren de verschillende inspanningen. Vervolgens maakt iedereen op basis van de voorbereidende opdracht de eigen berekening van de kosten. Deze kosten zetten we om in een advies richting de hiring manager. Hierbij kijken we ook naar alternatieven en doen we hierop een benchmark.

Duur

De training duurt 1 dag (2 dagdelen).

Inhoud

De onderwerpen van de training zijn:

  • Doelen organisatie vertalen naar individuele doelen
  • Analyseren logboek
  • Kapitaliseren van (jouw) tijd
  • Inrichten en optimaliseren recruitmentfunnels
  • Kengetallen & conversie
  • Vertalen kengetallen naar KPI’s
  • Lean maken proces
  • Maken persoonlijk plan
>