Training Social Media Advertising

Promoot jouw vacature via Social Media

Je bent op zoek naar de ideale kandidaat voor jouw vacature. Daarom wil je jouw doelgroep gericht via verschillende social media kanalen bereiken. Maar hoe doe je dit?

Door te adverteren via Facebook, Instagram en/of LinkedIn kun je jouw doelgroep bereiken. Maar hoe zorg je er nu voor dat je niet onnodig veel geld uitgeeft, omdat jouw campagne niet optimaal is ingesteld? Hoe zorg je ervoor dat je de juiste doelgroep target? Dat leer je tijdens de training social advertising voor recruiters. Je gaat meteen aan de slag met je eigen advertentiecampagne!

Tijdens de training leer je:

  • Wanneer je social advertising in kunt zetten
  • Hoe je jouw doelgroep in kunt stellen
  • Welke verschillende advertenties je in kunt zetten
  • Hoe je een advertentie optimaal inricht

Na afloop van de training heb jij je eerste campagne ingericht en staat deze klaar om gelanceerd te worden. Klaar om jouw ideale kandidaat te laten reageren en je openstaande vacature in te vullen!

Ter voorbereiding op de training ontvang je een aantal instructievideo’s, waaronder een video over hoe je een advertentieaccount op (bijvoorbeeld) Facebook aanmaakt.

Deze training kan ook in het Engels verzorgd worden.

Kosten

Deze training kost € 295,- (excl. btw) p.p.

Wil je de campagne ook meteen laten draaien? Neem dan een creditcard mee naar de training. LinkedIn vraagt minimaal € 10,- voor een advertentie. Facebook heeft geen minimumbudget.

Na afloop ontvang je een bewijs van deelname.

Inschrijven

Op dit moment zijn er geen inschrijfdata beschikbaar. Heb je belangstelling voor het volgen van deze training, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Bel 085 4865200 of mail naar info@academyforrecruitment.nl .

De volgende onderwerpen komen aan de orde tijdens de training social media advertisement:

  • Het aanmaken van een advertentieaccount (ter voorbereiding op de training ontvang je een instructievideo)
  • Het kiezen van de juiste doelgroep
  • Het kiezen van de juiste ‘advertentiesoort’ / campagne-opzet
  • Het invullen van een advertentie
  • Het inzien van de resultaten van de campagne