Telefonische Acquisitie

Hoe overtuigend ben jij aan de telefoon?

Een telefoongesprek kan verschillende redenen of doelen hebben. Het draait niet altijd alleen maar om het maken van een afspraak. Soms heb je ook gewoon informatie nodig. Mis jij net een beetje overtuigingskracht, of weet je soms niet waar je moet beginnen? Volg dan de training Telefonische Acquisitie.

Meer rendement uit telefonische acquisitie

Het succes van telefonische acquisitie is niet altijd het maken van een afspraak. Zo is het (meer) verkrijgen van informatie over de organisatie, interessant voor het opbouwen van een goede relatie. Stel dat je niet in het eerste gesprek een afspraak hebt kunnen maken, dan is het belangrijk om openingen te vinden voor een positieve opvolging. De training telefonische acquisitie geeft je als intermediair meer grip op de telefonische acquisitie-activiteiten. Na de training ben jij in staat om op succesvolle wijze afspraken te maken en kandidaten aan te bieden bij (potentiële) opdrachtgevers.

Voor wie is de training ‘Telefonische Acquisitie’ geschikt?

De training is uitermate geschikt voor intermediairs die meer rendement uit telefonische acquisitie-activiteiten willen halen. Het (aanvangs)niveau van deze training is mbo+.

Kosten

De kosten voor deze training bedragen € 425 (excl. btw). Dit is inclusief trainingsmateriaal.

Duur

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen). Daarnaast is er een studiebelasting van 8 uur.

Na afronding van deze training ontvang je een bewijs van deelname.

 

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Telefonische Acquisitie’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • De juiste manier te vinden om de juiste persoon te bereiken;
  • Een telefoongesprek succesvol op te bouwen;
  • Gericht te zoeken naar openingen voor vervolgcontact;
  • Verschillende vraagsoorten in te zetten om je doel te bereiken;
  • Kandidaten op een adequate manier aan te bieden.

Bovendien heb je kennis van:

  • Verbale en non-verbale communicatie;
  • De techniek Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (LSD);
  • Omgaan met bezwaren, tegenwerpingen en weerstanden;
  • Follow-ups voor het maken van een afspraak

Wie gingen je voor

Quote

"Heel motiverend! Ik beoordeel deze training met een 10."

- Sherien Bommel van Ampliar Uitzendbureau B.V.
Inschrijven voor de cursus Telefonische Acquisitie?

Wil jij graag een efficiënter recruitmentproces?